| 11:25:31 | ◀︎ | ללכת לרבנים לקבל ברכה? |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
The headlines that made most buzz on this page
27/05/18 11:25
100% of the views
מאת כיפה
תמיד טוב לקבל ברכה מכל אדם, ואפילו ברכת הדיוט לא תהיה קלה בעיניך, וקל וחומר ברכה מרב. אבל יש רעיון יותר טוב: את הכסף, הן של הנסיעה הן עבור הרב, לתת לצדקה כי זו מצווה ברורה