| 18:11:28 | ◀︎ | איך זה עובד: פטיפון |
זמני השבת
| עיר | כניסה | יציאה |
|---|---|---|
| ירושלים | 19:13 | 20:26 |
| תל אביב | 19:29 | 20:28 |
| חיפה | 19:22 | 20:30 |
| באר שבע | 19:30 | 20:27 |
The headlines that made most buzz on this page
19/06/12 18:11
100% of the views
מאת Ynet
פעם לא היו קבצי מוזיקה ולא היו דיסקים. היו רק דיסקיות גדולות שחורות שאצרו בתוכן את הצלילים. הסאונד היה איכותי, התפעול די מסובך. כך זה פעל